DE CONTENT STUDIO
verrijkt en ontzorgt je contentstrategie met de ervaring van een uitgever
Marketingstrategie
Eerlijk, hoe goed ken je jouw klanten en stakeholders? Weet je voldoende om een duurzame relatie met hen op te bouwen? En zet je daarvoor de juiste content in? Relevante vragen waarop het antwoord niet altijd voor de hand ligt. De Content Studio maakt van de contentstrategie een onderdeel van jouw businessplan. Waarbij we de behoeften van jouw klanten en prospecten in kaart brengen en aan jouw content toetsen. Zo komen we tot de juiste strategie, afgestemd op de juiste buyer persona.
Met die kennis ontwikkelt De Content Studio een contentplan om jouw doelgroepen impactvol te bereiken via de meest accurate kanalen. We nemen de tijd om niet alleen jou maar ook jouw klanten en stakeholders écht te leren kennen. Want laat dat nu net cruciaal zijn voor de uitbouw van een geslaagde contentstrategie en een duurzame klantenrelatie.
Productie en uitrol
Vanuit haar ervaring als uitgever kent het team van De Content Studio alle wegen naar goed bedachte en straf gemaakte content. Dat doen we met een equipe on- en offline storytellers, (eind)redacteurs met de juiste expertise, designers, social media experts, audio- en videoproducers… Het doorwinterde productieteam van De Content Studio professionaliseert jouw content in al haar facetten en brengt het haast moeiteloos naar de beoogde doelgroep en tot op het niveau waar jij het wil hebben.
Analyse en rapportering
Geslaagde contentmarketing vraagt een doorgedreven aanpak. Eentje die niet stopt bij het afleveren van gevraagde contentdiensten. Ook een analyse van de behaalde resultaten, het continu bijsturen en transparant rapporteren, maken deel uit van succesvolle contentmarketing. Zo blijf je niet alleen van nabij betrokken bij het werk dat De Content Studio voor je verricht, maar ben je ook verzekerd van een goede uitkomst.
Content Studio Inside
Wij schuiven graag de voeten bij jou onder tafel. Letterlijk, want De Content Studio biedt ondernemingen de mogelijkheid tot de oprichting van een tijdelijke Content Studio Inside. Of we helpen jouw onderneming zelf een Content Studio op te richten, tot ze op haar eigen benen kan staan. Op die manier integreren we ons in jouw onderneming, werken we nog nauwer samen aan jouw contentmarketing en bieden we je medewerkers de nodige opleiding zodat ook zij in de toekomst jullie contentmarketing in goede banen kunnen leiden.